24492
Book
In basket
(Kocham Czytać ; z.10)
Ze wstępu Autorki : „Czytanie sylab zbudowanych ze spółgłosek oznaczonych dwuznakami (sz i rz) jest trudnym zadaniem. Nie należy uczyć dziecka nazw poszczególnych liter w dwuznakach! To właśnie dlatego dzieci mają nawyk nazywania poszczególnych liter, a nie głosek. Przyzwyczajenie takie utrudnia czytanie ze zrozumieniem. Dziecko od pierwszej chwili powinno wiedzieć, iż mamy do czynienia z jedną głoską, która ma dwa znaki. Konieczne jest także wprowadzanie sylab z literą oznaczoną jako ż. Dzięki temu minimalizujemy ryzyko popełnienia przez dzieci błędów ortograficznych. Podczas nauki czytania trzeba pamiętać o niezmiennej kolejności etapów: powtarzanie, rozumienie, nazywanie (samodzielne odczytywanie)”.
Availability:
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 37/I (1 egz.)
Notes:
General note
Opis według okładki
Na okładce: Nauka czytania symultaniczno sekwencyjna
Funding information note
Zrealizowano ze środków Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa 2019
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again